Kleine irritaties op de weg

dus niet over Xantia's

Re: Kleine irritaties op de weg

Berichtdoor Alfred- » ma 12 maart, 2018 16:12

Dat niet alleen, bij schaatsevenementen komt er ook meer methaan in de lucht :P
Een ernstig broeikasgas.

Mvg. Alfred.
Xantia break HDi 110+ (2001)

UFO’s bestaan, alleen hun herkomst klopt niet.
Alfred-

Berichtdoor Breeze » ma 12 maart, 2018 16:46

Moest toch even nadenken of Henk nu cynisch, grappig, of ernstig was.

Weet wel dat de keukenresten van onze tennisclub verantwoord moeten worden afgevoerd. En dan met name het afgewerkte frituurvet. Daar laten ze geloof ik (deels) Triple Zevens op vliegen.

Adri
Xantia Break 3,0 V6 Exclusive Manuelle, Leer, Winterpakket, CB's en smurfenolie. ORGA 8646-U7-KPKD
Navigatie: Mio PDA met Sygic McGuider + Google Maps
Afbeelding
Breeze

Berichtdoor henkr » ma 12 maart, 2018 16:59

@ Adri: voornamelijk grappig, deels cynisch.
De eigen ervaring komt uit mijn dagelijks werk waarbij je je regelmatig afvraagt: "Jongens, moet dit nou echt"?
Theoretisch voorbeeld: Als ik een wandklok aan de muur heb waarvan na verloop van tijd het penlitebatterijtje leeg is dan is dat batterijtje dus chemisch bedrijfsafval dat je dus niet zelf mag vervoeren.
Zou ik dus denken: "ik mik dat batterijtje wel even in de bak bij de plaatselijke AH" en ik wordt onderweg aangehouden met dit giga gevaarlijke product, dan zou ik dus een gerede kans hebben op een giga boete, dan wel een verblijf in 't hok voor het plegen van een milieudelict.
Nu zal je denken: "Henk overdrijft weer eens", dat is idd het geval maar helaas ligt het akelig dicht bij de waarheid.

Groet Henk
"la meilleure voiture française jamais construite"
Xantia 2.01 16V break exclusive automaat orga 8352 U7 kleur EKQD
henkr

Berichtdoor H@nsH » ma 12 maart, 2018 18:43

Ik had en aantal jaar geleden een eigen cateringbedrijfje in Eindhoven. Ik wilde graag een punt van herkenning plaatsen, een klein subtiel bord met bedrijfsnaam er op. Gewoon op de gevel.
Even opgezocht wat zoiets aan vergunning zou moeten doen en daar werd ik helemaal tureluurs van. Vooral omdat het gezien de locatie en bestemmingsplan voor mij al helemaal onmogelijk bleek om die vergunning te krijgen.

Een week later liep ik door een zeer markante, monumentale, stadsgeschiedenis relevante straat in Eindhoven, namelijk tussen de “Witte Dame” en “de Bruine heer”, beide majestueuze ex Philips gebouwen van zeer karakteristieke architectuur. De straat zelf, een brede laan met aan beide zijden dus de markante gebouwen is een beschermd stadsgezicht. Aan de kopse kant van die laan was net een nieuwe Mediamarkt geopend met op de gevel tig enorme rode, lichtgevende borden op de gevel. Je weet wel van hetzelfde schreeuwerige gehalte als hun reclames. En dus niet ééntje, nee hele rijen van drie dezelfde onder elkaar!!

Corrupte bende!!
L' histoire:
Axel-GS break-CX 2.5TD-CX 2.0-BX-BX break-Xantia 2.0i-Xantia 1.9 sd break(traag!)-XM 2.0i break-Berling D-Berlingo multispade 1.4-C5 break 3.0 V6 automaat exclusive 2002-Xantia 1.8i 16v automaat 1999(laatste 2 zijn huidige wagens)
H@nsH

Berichtdoor H@nsH » ma 12 maart, 2018 18:56

Dit dus:

Afbeelding
L' histoire:
Axel-GS break-CX 2.5TD-CX 2.0-BX-BX break-Xantia 2.0i-Xantia 1.9 sd break(traag!)-XM 2.0i break-Berling D-Berlingo multispade 1.4-C5 break 3.0 V6 automaat exclusive 2002-Xantia 1.8i 16v automaat 1999(laatste 2 zijn huidige wagens)
H@nsH

Vorige

Keer terug naar Off-topic