[/moderator]

doe hier je suggesties voor www.xantiaclub.net

Berichtdoor Breeze » vr 11 jun, 2010 20:15

Als je 5 weken op vakantie bent is het ondoenlijk om de hele achterstallige postingszooi door te nemen. Af en toe kom je dan voor onverwachte zaken. De 1e verrassing was het deserteren van JW naar het C5 forum (waar ik hem ondertussen halfslachtig ben gevolgd). Vandaag ontdekte ik toevallig dat web bewierookt afscheid heeft genomen als MOD. Ik heb weinig toe te voegen aan de voorgaande loftuitingen. De directe en indirecte conversaties waren altijd uiterst plezierig en to the point. JW's observatie over het taalgebruik kan ik ten volle onderschrijven. Ik betrapte mij er op dat ik af en toe plezier had om te proberen om, altijd tevergeefs, web te betrappen op spellings of grammaticafouten.
Ik hoop om binnenkort kennis met je te maken bij een WIMEDO slalom.

Adri
Xantia Break 3,0 V6 Exclusive Manuelle, Leer, Winterpakket, CB's en smurfenolie. ORGA 8646-U7-KPKD
Navigatie: Mio PDA met Sygic McGuider + Google Maps
Afbeelding
Breeze

Berichtdoor Knäckor » vr 11 jun, 2010 20:39

Ik surf hier nog niet zo heel lang rond maar heb web al voorheen op CiFo en BXS mogen 'ervaren', en inderdaad: altijd duidelijk, genuanceerd en fair. Gelukkig ga je nog niet helemaal weg, dat zou een gemis zijn.
Citroen C5 2.0 HDi 16v break '05

Het verschil tussen onwetendheid en onverschilligheid? Ik zou het niet weten en het kan me eigenlijk niet schelen ook.
Knäckor

Berichtdoor luk - asse » vr 11 jun, 2010 21:30

luk - asse schreef:Voor de statistici: Web staat nu op 7 postings per dag. Als referentie om in het oog te kunnen houden hoe dit evolueert... :lol:
groet, luk

Alarm!!
Totaal aantal berichten: 17987
[7.29% van het totaal / 6.97 berichten per dag]

Totaal/dag neigt tot zakken :shock:
groet, luk
HDi 110 met Xm doppen, geRenard'd. (= geblowed en gepierced) nadien voorzien van type Ia-bolletjes en nu zweven op comfortbollen
luk - asse

Berichtdoor web » za 12 jun, 2010 11:46

luk, ben je werkelijk verbaasd dat ik even sprakeloos ben van al deze dankwoorden ? :wink:

Ik moet toegeven: ik lees wel een minder groot deel van het forum dan toen ik mod was en dan kom je vanzelf ook iets minder vaak tot reageren.
Afbeelding
web

Vorige

Keer terug naar Website