vernieuwing....

doe hier je suggesties voor www.xantiaclub.net

vernieuwing....

Berichtdoor traindriver » ma 18 apr, 2011 05:19

Beste mensen,

Ik heb recentelijk een topic gestart voor ALLEEN onderdelen, deze is meteen dicht getimmerd omdat er al een compleet auto topic was waar dit ook in zou passen.

Ik vind dit jammer zeker nu de xantia wat ouder wordt en er dus mensen zijn die ALLEEN onderdelen zoeken en geen complete auto.
Als ik zelf onderdelen spot zal ik die niet in de topic voor complete auto's zetten omdat ik daar zelf ook niet in zoek!
Ik denk dus dat het verstandig is even een POLL te houden of er een appart ebay, marktplaats of speurders topic moet komen voor ONDERDELEN!
er is al een complete auto topic die deze lading dekt

p.s. Mods, ga nou niet deze poll de nek om draaien, want dat is pure kortzichtigheid
Laat hem minimaal 1 maand lopen ok?
traindriver
Ban

Re: vernieuwing....

Berichtdoor traindriver » ma 18 apr, 2011 05:22

waarom wil de POLL niet werken :(

laten we dan gewoon in dit topic stemmen!

Ik ben ven mening dat er een extra ONDERDELEN topic moet zijn NAAST het COMPLETE auto topic in de zin van : gespot op Marktplaats, speurders of ebay

Zo kunnen we elkaar helpen, en vervuilen we het complete auto topic niet ....
traindriver
Ban

Berichtdoor Jochem » ma 18 apr, 2011 08:26

Zucht... :roll:
GSA Spécial '81 - Bleu Azurite
Xantia 1.8i (VS)X '93 - Rouge Furio
Xantia 1.8i 16v SX '97 - Rouge Hermes
Xantia 2.0i 16V VSX '93 - Gris Quartz
Ex: BX Chic '91, Saxo 1.4i Sport '98
Jochem
Moderator

Berichtdoor rb » ma 18 apr, 2011 09:40

Ik heb een PB van jou (Traindriver) mogen ontvangen, maar je hebt blijkbaar niet het geduld om een antwoord af te wachten. Mijn reactie dan maar hier:

Hallo Ruud,

Je bent de eerste die er zó tegenaan kijkt. Tot nu toe is de intentie van het gespot-draadje wel begrepen, zie ook de gespotte middenarmsteunen, bagagenetten, sturen, radio's, etc. in dat draadje. Het staat ook in de openingspost van het 'gespot'-draadje:

Plaats hier Xantia's danwel artikelen, hebbedingetjes of andere advertenties uiteraard bedoeld voor de Xantia, gespot op het www.

Je kunt gespotte onderdelen daar gewoon in posten.

Met vriendelijke groet,

Het is wel teleurstellend dat je een PB stuurt, terwijl je tegelijkertijd toch een tweede gespot-draadje opent (ondanks de eerdere verwijzing). Als dát draadje, met de verwijzingen van Jochem en JW, op slot gaat, dan lijkt het tamelijk overbodig om hier nog een keer in de herhaling te gaan.
Zelf: V70 2.5 '08
Fam: X7 HDi 110 '99 ORGA 8149

Ex Fam:
X2 Break SX+ HDi 90 '01 ORGA 8885
X7 V6 24 '98 ORGA 7911
Toch nog ergens goed in.
rb
Moderator

Berichtdoor JW-C5 » ma 18 apr, 2011 09:52

Ik was net voornemens een duit in dit zakje te doen. Geheel in de lijn met wat RB schrijft, uiteraard.

Maar ook wat scherper, dat zal ik nu achterwege laten.
Slechts de toevoeging dat een PB aan mijn adres waarin staat dat ik kortzichtig reageer echt niet op prijs gesteld wordt, wat heet.... :oops:

Groet,
JW

PS Dit topic gaat dus nú op slot :!:
C5 Break V6 BVA6 Exclusive 2007 KKQD Afbeelding
Voorheen: Xantia II 2.0i-16V Break SX AL4 juli-2000 met leer, CB's en smurfenolie. ORGA 8603-U7-KPKD
JW-C5

Keer terug naar Website