door Breeze » do 06 okt, 2011 14:28
Kennelijk is de start van XCNL niet zo duidelijk gemarkeerd. Daarom leek het me wel aardig de datum van 5 juni 2002 te gebruiken, zijnde de eerst geregistreerde inschrijfdatum van het belangrijkste lid, Jeroen.
5 juni 2012 valt (helaas) op een dinsdag, maar een evenement kan natuurlijk in het weekeind voorafgaand plaatsvinden. Bij een aantal jubilea en reünies heb ik gemerkt, dat vooral de oude garde het leuk vindt om oude vrienden opnieuw te ontmoeten. Ik heb wel eens in oude draadjes geneusd en daar waren heel aktieve forummers, die op een gegeven moment toch inaktief werden. Dan moet er wel enige moeite worden gedaan om die te vinden, maar uit ervaring weet ik dat je met het digitale telefoonboek, Linkedin, enz. een heel eind komt.
Het evenement zelf kan natuurlijk in vele vormen uitvoering vinden. BBQ's en (puzzel)ritten zijn hier al eens geprobeerd en een BBQ was laatst weer in de planning. Maar als dat te hoog is gegrepen, kan een meeting op een parkeerterrein ook altijd nog. Wel een beetje kaal, maar de laatste in De Meern is een groot succes gebleken begreep ik.
Roept en schiet u maar.
Adri
Xantia Break 3,0 V6 Exclusive Manuelle, Leer, Winterpakket, CB's en smurfenolie. ORGA 8646-U7-KPKD
Navigatie: Mio PDA met Sygic McGuider + Google Maps