P-meeting 14 november 2015 @ De Meern

Ideeen voor een echte Xantiaclub / een plaats om meetings te organiseren

Re: P-meeting 14 november 2015 @ De Meern

Berichtdoor TRSarno » za 06 jan, 2018 01:15

JW-C5 schreef:Inderdaad, een plezierige middag, met een eigenlijk onverwachts grote opkomst, gezien de weersvoorspellingen.
Voor herhaling vatbaar dus :idea:

Voor mij zou het nieuw zijn......

• Hoe groot was de opkomst toen?
  • Wordt er dan nog een ritje gereden? Kan ik eventueel uitzetten, alleen narijden moet iemand (uit omgeving Zeist, in het midden van de route) doen.

Afbeelding

Eventueel in Bolletje - pijltje :D

Afbeelding
Citroën CX TRS 2.2 1987 _ Afbeelding
Citroen Xantia 20i-16V Exclusive Aut. 2000 _ Afbeelding
TRSarno

Re: P-meeting 14 november 2015 @ De Meern

Berichtdoor ZX1.4i » za 06 jan, 2018 23:52

Volgens mij had ik hier een bericht gepost, maar waarschijnlijk vergeten op submit te drukken :?

Bij de P-Meetings is het samenkomen zonder verplichtingen, gewoon een beetje gezellig praten en elkaars auto bewonderen.
Sommigen nemen koffie en/of wat lekkers mee, bij P-Meern is er een AC en Burgerking, waar je gezellig samen binnen kunt zitten als het regent of erg koud is.

Puzzelroute vinden de meesten wel leuk, meehelpen met organiseren doe ik graag, zelf rijden is niets voor mij, ik ben meestal voor het eind van de straat de weg al kwijt :lol:

Laten we gewoon een P-Meeting eind deze maand houden in de Meern op zaterdag 27 januari 2018, vanaf 12:00.
Laat in dit topic weten of je komt, als je niet kan komen, svp hier niet afmelden, dat vervuilt het topic.
Kan een mod. svp de topic titel aanpassen ?
Ex: Xantia-1b 1.9D Sensation (Import), Xantia-2 Break 1.9TD SX, Xantia 2.0HDI Plus
Huidige auto: C5 Ph2 1.6HDiF Caractère
ZX1.4i

Vorige

Keer terug naar Club & Meetings