Centrale vergrendeling heeft kuren

Dat met die draadjes...

Centrale vergrendeling heeft kuren

Berichtdoor Ksantija » za 06 jan, 2018 12:35

Hoi allemaal =; ,

Na het vervangen van de koppeling en gloeikaarsen volgt vandaag (als men monteur er zin in heeft [-o< ) het vervangen van de distributieriem spanrollen en waterpomp en een gebroken/lekkende hydrauliek leiding...,
Ik zou mij dan nu eens willen verdiepen :menno: in het probleem van met de centrale vergrendeling want ik ben ook net gestart met het demonteren van de middenconsole voor montage middenarmsteun en daar zit ook het blok van de CV heb ik hier intussen al achterhaalt.

het gaat hier om een 19D bwj 1994 ik heb de 2 sleutels ter beschikking maar er zit geen afstandsbediening in of bij de sleutels het infrarood bolletje dat aan de binnenspiegel zit is wel aanwezig (zou er dan wel een AB bij gehoord hebben ? ) wat gebeurt er of wat gebeurt er niet:

-Bij het sluiten van de portieren kant chauffeur gebeurt het dat enkel de deur bestuurderskant sluit en de andere deuren niet je hoort wel de CV werken maar ze doet niet wat ze moeten doen soms werkt dit wel en sluiten alle deuren openen is nooit een probleem .

-Het linker achterportier werkt niet met de CV en moet manueel geopend of gesloten worden met het knopje.

-Soms bij het dicht klappen van 1 van de deuren gaat de CV in werking dit zijn dan altijd de rechter deuren ik had dit ook deze week met het dichtklappen van de motorkap.

- Het rechter voorportier kan niet geopend worden met de sleutel want dit draait in alle richtingen door.

Zijn hier personen die deze probleem ook reeds gehad hebben en hangen die problemen aan elkaar vast of heeft het 1 niks met het andere te maken :-k ?

grtjs Andy
Du Vin Du Pain Et Du Citroën

Xantia 19D 1994
C15 First 19D 2005
Ksantija

Re: Centrale vergrendeling heeft kuren

Berichtdoor Ksantija » zo 14 jan, 2018 10:52

Niemand ? :-k
Du Vin Du Pain Et Du Citroën

Xantia 19D 1994
C15 First 19D 2005
Ksantija

Re: Centrale vergrendeling heeft kuren

Berichtdoor TRSarno » zo 14 jan, 2018 17:07

Even de zoekfunctie gebruiken in het onderdeel electronica en dan op "vergrendeling" zoeken en er komen diverse draadjes naar boven :wink:
Citroën CX TRS 2.2 1987 _ Afbeelding
Citroen Xantia 20i-16V Exclusive Aut. 2000 _ Afbeelding
TRSarno

Keer terug naar Elektronica